سرخط خبرها

استقلال تیم بی دفاع| ۱۴ گل خورده در ۸ بازی

  • کد خبر: ۲۹۶۶۹۴
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
استقلال تیم بی دفاع| ۱۴ گل خورده در ۸ بازی
استقلال با دریافت ۱۴ گل در ۸ بازی اکنون ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ برتر را به خود اختصاص داده است. آبی‌ها فصل پیش در مجموع ۱۵ گل دریافت کرده بودند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نمایش استقلال مقابل خیبر خرم آباد و پذیرفتن ۳ گل دیگر سبب شد آبی‌های پایتخت در شبی که موسیمانه را برای اولین بار روی نیمکت خود نشانده بودند، با پذیرفتن ۱۴ گل در ۸ بازی به کارشان پایان دهند.

استقلال فصل پیش در تمام بازی‌ها ۱۵ گل دریافت کرده بود، اما در این فصل در شرایطی فقط ۸ بازی را پشت سر گذاشته ۱۴ بار دروازه خود را به روی مهاجمان حریف باز شده دیده است.

بدون شک استقلال با این سبک و سیاق شانسی برای موفقیت در لیگ بیست و چهارم نخواهد داشت و بی تفاوتی بازیکنان مشکلات بزرگی را برای موسیمانه به وجود خواهد آورد.


گرچه مدیران باشگاه استقلال با جذب موسیمانه تلاش کردند خونی تازه در رگ‌های این تیم جاری کنند، اما شکی نیست تا زمانی که بازیکنان استقلال خود نیز میل به پیروزی و موفقیت نداشته باشند، اوضاع همین خواهد بود و با بهترین سرمربی‌های دنیا نیز این تیم در فصل جاری تیم نخواهد شد.

شنبه شب که گذشت به واقع برای هواداران استقلال شب تلخی بود و یکی از سیاه‌ترین روز‌ها رقم خورد و حالا باید دید به واقع موسیمانه قادر به بازگرداندن این تیم خواهد بود یا خیر؟!

شاید استقلال علاوه بر جذب مهاجم که در دستور کار سرمربی استقلال قرار دارد، نیاز به جذب یک مدافع طراز اول نیز داشته باشد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->